Tablety na lekcji języka niemieckiego Dziś (20 marca 2019) uczniowie klasy IV Technikum Żywienia, a następnie uczniowie klasy I Szkoły Branżowej mieli okazję jako pierwsi skorzystać podczas lekcji języka niemieckiego z tabletów, które są najnowszymi pomocami dydaktycznymi w naszej szkole. Wykorzystując zasadę „hybrydowego uczenia się”, uczniowie łączyli pracę na tablecie z tradycyjnymi pomocami dydaktycznymi takimi jak podręcznik i zeszyt. Uczniowie aktywnie uczestniczyli w lekcji, korzystając ze słownika internetowego, wykonując zadania quizowe, poszerzając w ten sposób słownictwo. Korzyści, jakie przynoszą tablety w pracy grupowej i samodzielnej podczas lekcji języka niemieckiego są oczywiste – uczący się języka mogą w atrakcyjny sposób rozwijać kompetencje językowe i cyfrowe. Jest pewne, że używanie tabletów podczas lekcji języka niemieckiego wpływa pozytywnie na motywację uczniów. Lidia Barszcz.